Huisstijl

Veel van onze klanten kennen wij al langer dan dat wij Buurman & Buurman van ze waren. Over de jaren zijn wij met deze klanten meegegroeid. We hebben elkaar zien groeien, zien veranderen ook. Waar deze klanten bij ons kwamen voor een marketingonderzoek, hebben wij inmiddels een website voor ze opgeleverd. Kwamen zij voor hosting, dan kan het best zijn dat wij net hun laatste flyer naar de drukker opsturen, of hun logo op de gevel van een nieuw kantoor schilderen.

Visitekaartje

Aan de basis van al deze verschillende uitingen staat de huisstijl van de klant. U hoeft Buurman & Buurman dus niet uit te leggen hoe belangrijk een heldere, toekomstbestendige huisstijl is voor de continuïteit in communicatie over verschillende media. De zorg die wij besteden aan de ontwikkeling van een passende en pakkende huisstijl, een klare identiteit van uw organisatie, voor uw brand, is navenant. De Buurman & Buurman geschiedenis leert ons immers: Uw huisstijl is ons visitekaartje!

Begin met een vraag...

Uw huisstijl is ons visitekaartje!